Somon DNA

Somon DNA ile ilgili Nişantaşı kliniğimizde ücretsiz muayene olabilirsiniz.

Somon DNA İle İlgili Sorunuz Mu Var? Doktora Soru Sorun

Somon DNA

Somon DNA uygulaması İle Cildinizi Tekrar Canlandırın!

Somon DNA aşısı da hyaluronik asit ve Somon DNA ‘dan oluşan 4 cc’lik aşı uygulaması ile cildin hızla nemini ve elastikiyetini artırarak cilde parlaklık kazandırır. Ayrıca yoğun bir hyaluronik asit içerdiği için ciltte yüksek oranda nem etkisi oluşturur.

Güneşe bağlı hasar görmüş, kuru, kırışık lekeli ciltlerde, yaşlanma belirtileri ilk görülmeye başladığında yapılabilecek cilt gençleştirme de diyebileceğimiz bir uygulamadır. Somon tedavisi cilde önemli yararlar sağlar. Cildi nemlendirir, canlı ve parlak gösterir, kolajen yapımını uyarır. Somon DNA saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden elde edilen DNA moleküllerinin cilde enjeksiyon olarak uygulanmasıyla yapılır. Somon balığının DNA’sı insan DNA’sına en çok benzeyen DNA yapısını içerir. Böylece enjekte edilen Somon DNA, kolajen yapımını çok kuvvetli bir şekilde uyarır.

SOMON DNA NASIL UYGULANIR?

Temizlenen yüze lokal anestetik etkili bir krem sürülür. Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra cilde enjeksiyon yapılmaya başlanır. Protokolün bir parçası olan yüksek molekül ağırlıklı hyaluronik asit ile cilt hücreleri suya doyar ve böylece nem dengesi sağlanır. Beraberinde kırışıklıklarda gözle görülür iyileşme tespit edilir.

Soğuk lipoliz İle İlgili Sorulan Sorular

SOMON DNA UYGULAMASI KAÇ SEANS SÜRER?

Kişiden kişiye değişebileceği gibi 1-3 hafta aralıklarla ortalama 2-4 seans uygulanabilir.

SOMON DNA HANGİ BÖLGELERE UYGULANIR?

Cilt yenilenmesi ve gençleştirilmesi, Göz çevresinin aydınlatılması ve yeniden yapılandırılması, Vücuttaki sarkma ve çatlakların giderilmesi ve saç dökülmesinin azaltılması ve saçların güçlendirilmesi gibi kullanım alanları vardır. Akne (sivilce) izlerinin tedavisi

SOMON DNA UYGULAMASININ ETKİSİ NE KADAR SÜRER?

İlk seanstan hemen sonra ciltteki etkileri fark edilir ve her seanstan sonra kademeli olarak artar. Ortalama 1 yıl boyunca etkinliğini korur.

0 212 296 50 50 numaralı telefondan detaylı bilgi alabilirsiniz.