Saç PRP Tedavisi

Saç PRP tedavisi ile ilgili Nişantaşı kliniğimizde ücretsiz muayene olabilirsiniz.

Nişantaşı Saç PRPPRP (Platelet Rich Plasma), kişiden alınan az miktardaki kanın özel bir tüpe konularak santrifüj işlemi yapıldıktan sonra bileşenlerine ayrıştırılması, daha sonra elde edilen az miktardaki “platelet yönünden zenginleştirilmiş plazma” nın yine aynı kişiye enjeksiyon yoluyla kişiye geri verilmesi işlemidir.

Saç PRP'si Nedir?

Hastanın kendi kanı alınıp, bir aletten geçirilir ve burada fibroblast denilen kökleri besleyecek, gelişimini sağlayacak olan kısım ayrılır ve saç dökülmesi yaşayan bölgeye uygulanır. Saça uygulanan PRP yöntemi saç dökülmesini hızlıca durdurmak için kullanılan oldukça başarılı bir yöntemdir.

Saç ekiminde mezoterapi yönteminin destekleyici tedavi olarak uygulandığı bilinmektedir. PRP saç tedavisi de fue saç ekimi yönteminde destekleyici uygulama olarak başvurulan bir yöntemdir. Saç ekiminden sonraki iyileşme sürecini takiben 2 -3 haftalık aralarla 3 seans şeklinde PRP tedavisi uygulanarak saç ekiminin etkisi maksimal düzeye çıkarılır. Saç ekiminden sonra yapılan PRP tedavisi, özellikle 2. Seanstan sonra gözle görülür neticeler vermeye başlar.

Saç PRP Tedavisi İle İlgili Sorulan Sorular

SAÇ PRP TEDAVİSİ KAÇ SEANS SÜRER?

Saçlarda gürleşme, parlaklık ve dökülmenin durması ancak üçüncü seanstan sonra ortaya çıkmaya başlar.

SAÇ PRP TEDAVİSİNİN YAN ETKİSİ VAR MIDIR?

Kişinin kendi hücreleri kullanıldığından bir yan etki görülmez.

SAÇ PRP TEDAVİSİ ACILI MIDIR?

Saç PRP tedavisi ağrısız ve acısız bir uygulamadır.