Saç Mezoterapisi

Saç mezoterapisi ile ilgili Nişantaşı kliniğimizde ücretsiz muayene olabilirsiniz.

Nişantaşı saç mezoterapisiSaç mezoterapisi saç hücrelerinin ihtiyaç duyduğu mineraller, vitamin, bazı antioksidanlar ve protein gibi besin maddelerinin ince uçlu ve tek kullanımlık steril mezoterapi iğnelerine sahip enjektörler yardımıyla, saç köklerinin yer aldığı derinin orta tabakasına enjekte edilmesi işlemidir.

Saç dökülmesini önlemek ve saçların daha sağlıklı olmasını sağlamak adına uygulanan tedavi yöntemlerinden biri de saç mezoterapisi yöntemidir. Saç mezoterapisi ile mezoderm uyarılarak dökülme şikayetleri büyük ölçüde azaltılır.

Saç Mezoterapisi nasıl uygulanır?

Saç mezoterapisi öncesine, saç derisine masaj yaptıktan sonra bölgeye termoterapi (yani buhar uygulaması) yapılarak deri yumuşatılarak uygulamaya hazır hale getirilir. Mezoterapi elle veya mezoterapi tabancalarıyla yapılır. Ancak elle uygulama sırasında ilacın dozunu ayarlamak ve uygulamayı saç derisi yüzeyine eşit ölçüde yapabilmek oldukça zor ve zaman alıcıdır. Bilgisayar tarafından kontrol edilen mezoterapi tabancası ile uygulama, bütün saç derisine daha kolay ve eşit olarak yapılabilmektedir. Enjekte edilen ilacın dozu Bilgisayar ekranından takip edilebilmektedir.

SAÇ MEZOTERAPİSİ İle İlgili Sorulan Sorular

SAÇ MEZOTERAPİSİ KAÇ SEANS SÜRER?

Genel olarak saç mezoterapisi 10 seans uygulanır. Seanslar erkeklerde 10-15 dakika olup kadınlara göre daha kısadır.

SAÇ MEZOTERAPİSİNİN YAN ETKİSİ VAR MIDIR?

Uygulamanın hiçbir yan etkisi yoktur.

SAÇ MEZOTERAPİSİ ACILI MIDIR?

Saç mezoterapisi ağrısız ve acısız bir uygulama olarak bilinir. Uygulamada çok ince iğneler kullanıldığından hastalar acı duymazlar.