Dermapen uygulaması ile zamanı geri alın!

Dermapen uygulaması ile ilgili Nişantaşı kliniğimizde ücretsiz muayene olabilirsiniz.

Nişantaşı dermapen uygulaması

Dermapen Hangi Problemlerde Kullanılır?

Dermapen uygulaması, epidermal hasar ile cildin doğal kollajen ve elastin üretimini harekete geçiren mikro iğneleme işlemidir. Bu uygulama ile ciltteki hasarlı dokular yeniden aktive olur ve çok hızlı bir şekilde onarılır. Cilt yenileme ve sıkılaştırma, sivilce izleri, çatlak tedavileri ve ince çizgi ve kırışıklıkların giderilmesi dermapen uygulaması ile mümkündür. Genişlemiş gözenekler, ince çizgileri azaltmak, cildi sıkılaştırmak ve daha sağlıklı bir görünüm elde etmek için tercih edilen bir yöntemdir.

Dermapen Uygulaması Nasıl Yapılır?

Dermapen uygulamasına başlamadan önce ciltteki makyaj, makyaj kalıntıları ve kirler temizlenir. Cilt dezenfekte edildikten sonra uygulama yapılacak olan bölgeye hyaluronik asit, mezoterapi solüsyonları veya PRP işlemi uygulanır. Uygulanan ürünlerin emilimini ve tedavinin etkisini arttırmak için uygulanacak bölgeye mikro kanallar açılır. Bunun sebebi açılan bu kanallarla otomatik, titreşimli iğneleme tekniği kullanılarak kişinin ağrı hissini azaltmak, uygulanan ürünlerin emilim miktarını hızlandırmak ve tedavinin etkisi arttırmaktır. Yaklaşık 20 dakika içinde yepyeni ve kesinlikle daha genç bir cilde kavuşmak mümkündür.

Dermapen İle İlgili Sorulan Sorular

DERMANPEN KAÇ SEANS SÜRER?

Sıradan bir dermapen tedavisi 3-6 seans sürer. Seanslar arasında en az 1 ay zaman bırakılır.

NE ZAMAN SONUÇ ALINIR?

Genellikle 2 – 4 seansta kırışıklık tedavilerinde gözle görülür değişimler görülmeye başlar